شهر زیرنویس

نقد و بررسی سریال Jessica Jones

| اخبار و توضیحات سریال اضافه شد |

| نقد و بررسی سریال بزودی ... |

| لینک دانلود تریلر با کیفیت SD و HD اضافه شد |

Jessica Jones


ژانر : اکشن | درام | جنایی
امتیاز : 8.3/10
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
خلاصه داستان : داستان سریال درباره ی زنی به نام «جسیکا جونز» با قدرت های فراطبیعی است که پس از مدتی ابر قهرمان بودن حال به دلیل بیماری اختلال استرس تصمیم می گیرد خود را بازنشته کند و یک دفتر کارآگاهی برای خود باز کند تا از طریق دیگر به مردم و افرادی که توانایی های ویژه ای دارند کمک کند و ...
کارگردان : ملیسا رزنبرگ (Melissa Rosenberg)
بازیگران : کریستین ریتر، دیوید تننت، مایک کلتر، ریچل تیلور و ...
تاریخ پخش : 20 نوامبر 2015 (29 آبان 1394)


توضیحات :


بعد از موفقیت سریال سوپر هیرویی Daredevil و نقدهای مثبتی که از منتقدان دریافت و بینندگان مخصوص به خودش را نیز پیدا کرد، بلافاصله مسئولان شبکه نت فلیکس را به فکر ساخت سریالی بنام Jessica Jones انداخت تا ادامه سریال دردویل را این بار طرفداران مارول در سریال جسیکا جونز تماشا کنند. یکی از مدیران شبکه نت فلیکس اعلام کرد: "هیچ ترسی از اینکه فضای سریال جسیکا جونز به مانند دردویل شود نداریم و قطعا علاقه داریم این سوپر هیروها متعلق به زمین باشند تا آسمان و درگیر داستان های پیچیده و جنایی بشوند."
شخصیت Jessica Jones در کامیک بوک های مارول در سال ۲۰۰۱ معرفی شد. شخصیت تازه ای که توسط برایان بندیس به وجود آمد و مایکل گیدس این کاراکتر را به تصویر کشید. ابتدا نام کامل او جسیکا کمپل بود و در نوجوانی گوشه چشمی به پیتر پارکر (شخصیت مرد عنکبوتی) داشت در زمانی که پیتر توسط عنکبوت نیش خورد و به قدرت رسید. بعد از پیتر نیز به جانی استورم (از شخصیت های چهار شگفت انگیز) علاقه پیدا می کند. پس از آنکه پدرش از رئیس خود یعنی تونی استارک (شخصیت مرد آهنی) بلیطی برای سفر به دیزنی لند دریافت می کند در راه بازگشت به خانه و در طی یک حادثه ی رانندگی با کامیون حمل مواد رادیو اکتیو ارتش تصادف کرده و همه اعضای خانواده کشته می شوند اما جسیکا زنده می ماند و پس از چند ماه سپری کردن دوران کما بالاخره به هوش می آید و به یتیم خانه انتقال داده شده و بعدها توسط خانواده جونز به فرزند خواندگی پذیرفته می شود. اما پس از مدتی او می فهمد که دیگر مانند انسان های عادی نیست و قدرت های فرازمینی زیادی پیدا کرده مانند توانایی پرواز کردن (که البته به دلیل شرایط بدنیش زیاد در هوا دوام نمیاورد و هیچ وقت در پرواز کردن ماهر نمی شود) ، قدرت بدنی فوق العاده بالا و همچنین مقاوم شدن در برابر صدمه و تلپاتی. پس از این او به یک ابرقهرمان تبدیل می شود و لقب Jewel به معنای جواهر را به خود می دهد. از دشمنان معروف جسیکا Purple Man یا همان مرد بنفش است. جسیکا جونز از آن دسته کارکترهایی است که بیشتر جنبه انسانیتش مورد بحث قرار می گیرد تا جنبه ی ابرانسانیتش ! به همین دلیل در اغلب داستان ها او بیشتر یک دوست ، یک همسر ، یک کاراگاه و یک مادر بوده است تا یک جنگجو !
جسیکا جونز از بیماری اختلال استرس رنج می‌برد و این مسئله باعث می شود تا لباس ابر قهرمانی خود را دیگر به تن نکند و به جای آن تصمیم می گیرد تا موسسه‌ ای کاراگاهی برای کمک به حل مشکلات مردم و دیگر سوپر هیروها ایجاد کند. او در حال حاضر همسر لوک کیج نیز می باشد.
نت فلیکس ملیسا روزنبرگ که در سابقه ی او نویسندگی اپیزودیک سریال دکستر و فیلم های توایلایت بوده را در سمت شوارنری استخدام کرد. علاوه بر شوارنری، او به همراه لیز فرایدمن و جف لوئب تهیه کنندگان اختصاصی سریال نیز می باشند. سارا کلارکسون وظیفه کارگردانی اپیزودهای سریال را برعهده دارد که در سابقه او کارگردانی سریال های قهرمانان ، دکستـر ، House و بنشی می باشد.
برای ایفای نقش جسیکا جونز پس از ماه ها گمانه زنی ، بالاخره کریستین ریتر با شکبه نت فلیکس به توافق رسید. او در تلویزیون به صورت اپیزودیک در سریال های نظم و قانون ؛ گاسیپ گرل و بلک لیست بازی کرده ست اما علاقه مندان به تلویزیون بازی او در سریال معروف برکینگ بد را بیاد دارند که نقش جین مارگولیس را به زیبایی بازی کرد.
دیوید تننت نقش منفی سریال به نام Kilgrave را ایفا می کند که انتخاب هوشمندانه ای از سوی شبکه بوده است. شهرت او بخاطر ایفای نقش دکتر هو در شبکه BBC بوده که دهمین دکتر را به نمایش گذاشت و هواداران زیادی را جذب تماشای این سریال کرد. او همچنین در سریال های Broadchurch و گریس پوینت نیز به عنوان نقش اصلی حضور داشته است.
دیگر بازیگران سریال عبارتند از :
مایک کولتر در نقش لوک کیج؛ همسر جسیکا جونز و از ابر قهرمانان مارول
ریچل تیلور در نقش پاتریشیا والکر؛ دوست صمیمی جسیکا که در تاک شوی رادیویی فعالیت می کند.
کری ماس در نقش هارپر؛ زنی ساده که یار قدرتمندی برای جسیکا می باشد.
شبکه اینترنتی نت فلیکس در حال حاضر از برترین شبکه های موجود در دنیا می باشد که نسبت به رقبای دیرینه اش پیشی گرفته است. ویژگی های شاخص این شبکه کنسل نشدن سریال هایش و البته استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در ساخت و تولید می باشد. این شبکه قصد دارد پس از موفقیت سریال دردویل، با جسیکا جونز این مسیر را ادامه دهد تا این دو سریال آخر به سریال مدافعان یا «The Defenders» ختم شود. پس منتظر دومین سریال ابر قهرمانی نت فلیکس باشید که شاید بتواند به مانند اولین سریالش به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

منبع : TVShow


نقد و بررسی


در صورت انتشار نقد و بررسی اضافه می شود ...





دانلود تریلر


دانلود تریلر شماره 2 با کفیت SD


دانلود تریلر با کیفیت SD


دانلود تریلر شماره 2 با کفیت HD


دانلود تریلر با کیفیت HD

نظرات


  1. آهنگستان گفت:

    نقد جالبی بود